“Werk samen met Opstap aan nieuwe opdrachten”

Chardley

Waarom Inschrijven?
ZZP’er bij Opstap

Opstap is een verlengstuk van de ZZP’er! Als ZZP’er sta je er niet alleen voor.
Opstap is binnen de bouwbranche een bekend gezicht en wordt al jaren beschouwd als een betrouwbare partner om zaken mee te doen.

Ook benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Schrijf je nu in als ZZP’er bij Opstap!

Wet DBA

Wij werken volgens het boekje, zoals het hoort dus met modelovereenkomsten voor de Wet DBA, die goedgekeurd zijn door de Belastingdienst.

Netwerk

Opstap heeft in haar bijna 30-jarig bestaan een uitgebreid en landelijk netwerk opgebouwd van bedrijven door heel Nederland.

Mijn Uren

Voor ZZP’ers heeft Opstap een slimme uren-app die meteen de verkoopfactuur (XML) aanmaakt, kant en klaar om in te lezen in je boekhouding.

Snelle Betaling

Werk je als ZZP’er samen met Opstap, dan betekent dat minder administratieve rompslomp en snellere betaling van je verkoopfactuur!

Is dit ook wat voor jou?
Lees hier de meest gestelde vragen

Welke soorten vacatures en opdrachten kunnen jullie mij aanbieden?

Opstap werkt vanuit een landelijk netwerk en heeft inmiddels een gigantisch netwerk opgebouwd van diverse soorten bedrijven in de bouw. Sectoren Bouw/infra, Afbouw, Schilders en/of Vastgoedonderhoud, Installatie en Elektrotechniek.

Hoe verloopt het proces van inschrijving tot plaatsing of opdrachttoewijzing?

De betreffende adviseur van Opstap plant allereerst een kennismakingsgesprek in (=intake) waar ook meteen de nodige gegevens worden vastgelegd. Op basis van de wensen en capaciteiten van de ZZP’er wordt snel daarna een of meerdere geschikte opdrachtgevers benaderd met als doel om voor een gesprek bij een opdrachtgever aan tafel te komen. Daarna worden de contracten met de betreffende partijen opgesteld en geaccordeerd.

Bieden jullie trainingen of cursussen aan om mijn vaardigheden te verbeteren of te ontwikkelen?

Opstap heeft uitgebreide mogelijkheden om haar ingehuurde vakkrachten bij te scholen, waardoor de kwaliteit van de dienstverlening wordt verhoogd.

Hoe wordt de communicatie en rapportage tijdens de samenwerking tussen mij en jullie bureau georganiseerd?

De adviseur van Opstap is te allen tijde jouw rechtstreekse en eerste aanspreekpunt. Dit geldt voor al je vragen, problemen en zaken die geregeld moeten worden. De adviseur houdt ook regelmatig contact met de betreffende opdrachtgever.

Wat zijn de tarieven en betalingsvoorwaarden voor het gebruik van jullie diensten of het aannemen van opdrachten?

De adviseur overlegd tijdens het “intakeproces” de voorwaarden (waaronder het tarief) op basis waarvan jij uiteindelijk aan het werk gaat bij de betreffende opdrachtgever.

Hoe zorgen jullie ervoor dat de opdrachten van goede kwaliteit zijn en dat ik tijdig betaald krijg als zzp’er?

Opstap kent de juiste bedrijven als het gaat om kwaliteit en betrouwbaarheid. Alleen met deze bedrijven doet Opstap zaken, waarbij het dan ook vaak om langdurige verbintenissen gaat. Bij Opstap maak je gebruik van de uren-app ‘Mijn uren’. De uren zijn centraal en actueel bekend in het systeem en daardoor kan de betaling sneller geregeld worden.

Bieden jullie ondersteuning bij bijvoorbeeld administratie of belastingen voor zzp’ers?

Opstap is geen administratiekantoor maar heeft diverse contacten om dit voor de ZZP’er te regelen. De urenapp regelt al het proces tot aan de facturering. De ZZP’er is vrij of zelf een boekhoudpakket te kiezen dan wel in eigen beheer uit te voeren, dan wel dit uit te besteden. 

Hoe kan ik me inschrijven als zzp’er bij jullie bureau en hoe kan ik contact met jullie opnemen voor verdere vragen?

 Inschrijven kan via de ZZP Inschrijf pagina, een van onze adviseurs neemt dan contact met u op.